ponedeljek, 2. junij 2014

Naj začnem, kot norec iz Nizozemske

Naj ta blog začnem z zelo pomembnimi besedami zelo pomembnega strica iz Nizozemske; Vincent van Gogha, ta je zapisal: »Začetek je najbrž najtežja stvar, ampak ohranite srce, vse se bo uredilo.« 
    Najbrž mi je bil začetek vedno najtežji korak, pa česarkoli sem se že lotila. Govorim o tistih prvih straneh v beležkah, za katere nikoli ne vem, kaj bi v njih pravzaprav pisala, o pospravljanju stanovanja, domači nalogi ali hujšanju, tu je začetek zares pasje težak. 
    Začeti s pisanjem bloga... To pa je nekaj. Na ta korak se pripravljam že najmanj leto in do sedaj nisem bila čisto prepričana, o čem bi pisala. Morda pa sem se preveč bala prav te začetne faze, saj imam konec koncev vedno dovolj tem in kritik na zalogi. Materiala za blog mi še ne bo kmalu zmanjkalo.
    Če ne drugega, vas bom zasipala z novičkami iz mojega nadvse zanimivega življenja, ki bi ga marsikdo lahko prav briljantno primerjal z življenjem mojega že zgoraj omenjenega, zelo priljubljenega, strica iz Nizozemske.
    Ki so ga, po tem, ko si je odrezal uho, vtaknili v umobolnico.
    Dobro. Morda ne z njegovim življenjem, ne smatram se za noro, morda bi moje življenje lažje primerjal z njegovimi deli. Namreč, le-ta mora človek, kot vsa impresionistična, pogledati od daleč, morda celo pod pravim kotom, da zares vidi njihovo vsebino. Če si ga ogleduje s premajhne razdalje ne vidi - nič.




Ni komentarjev:

Objavite komentar